Press Esc to close

SloveniaHolidays - Slovenščina SloveniaHolidays - English SloveniaHolidays - Deutsch SloveniaHolidays - Italiano

Poišči aktivnost:

• Komentarji gostov
Zadnji komentarji
Novice

Prejmi najboljše ponudbe na svoj e-naslov:

Želim prejemati:

30.5.2010 ob 08:11
a donss delate

29.4.2010 ob 06:39
Enkratno urejeno igrišče, pohvale lastniku oz. vzdrževalcu igrišča. Kar z veseljem je igrati v takem ambientu. Veronika

29.4.2010 ob 06:37
Mini golf nisem igral že od osnovne šole, ker sva bila z ženo včeraj na Bledu pa sva izkoristila eno uro odlične sprostitve. Sem že pozabil, kako odlična igra je to. Priporočam za vse, ki imate eno uro časa in se želite sprostiti in nasmejti. Maja in Anže

27.4.2010 ob 18:49
Imajo odlično igrišče, vedno urejeno, kadar smo na Bledu ga obiščemo in ga priporočamo vsem, ki radi uživajo v tej igri.

Poletno sankanje Straža Bled
31.8.2009 ob 07:48

Sloveniaholidays priporoča
Kolesarski izlet po Tuhinjski dolini do KozjakaKolesarski izlet po Tuhinjski dolini do Kozjaka

Včasih obžalujem, da nisem, kar se rekreacije tiče, jutranji tip, ampak sem bolj pozno popoldanski in me potem pogosto omejuje čas, vsaj kar se kolesarjenja tiče.

Padalstvo v SlovenijiPadalstvo v Sloveniji

Nad razgibano pokrajino Slovenije lahko poletiš tudi s padalom! Poleg registriranih vzletišč, smo zate pripravili še informacije o prenočiščih in gostinski ponudbi v okolici.

Kolesarski  izlet - Popoldanska vožnja po ParenzaniKolesarski izlet - Popoldanska vožnja po Parenzani

Jagodje pri Izoli je kar dobro izhodišče, če se odpelješ proti Portorožu ali proti Kopru, v obe smeri te popelje pot po prečudoviti naravi..

Kolesarski izlet po obrobju MariboraKolesarski izlet po obrobju Maribora

Kako čas beži in kako se spreminja vreme okoli nas. Dnevi so krajši, bolj mrzli, vlažna jutra nas v dan popeljejo v čisto zmerne temperature, ko moramo obleči tudi že pulover ali jakno.

Najem avtodomaNajem avtodoma

V Sloveniji je nešteto kotičkov, ki jih zagotovo še niste odkrili, da o izletih čez mejo ne govorimo. Če bi radi poizkusili nekaj novega, se na pot podajte z avtodomom.